zaterdag 3 oktober 2015

Hi allemaal, 

Ik heb weer een nieuwe actie!! Gister heb ik drie verschillende geurkaarsen gemaakt om te verkopen voor de Filipijnen! Lavendel, Kaneel en 'Heaven'.  Het was ook super leuk om een keer te maken!  
De eerste kaars heb ik met de geurolie 'Heaven' gemaakt! Ik vind het een heerlijke frisse geur! Bovenop zit een laagje paarse wax speciaal voor kaarsen. 

Deze kaneel geurkaars past iets beter bij het seizoen! Als de kaars opgebrand is kan je ook altijd nog de potjes gebruiken om er leuke dingen in te doen, of gebruiken om een oude kaarsen te recyclen!
 De laatste kaars is mijn favoriet! Misschien meer een sierkaars maar hij ruikt heerlijk! Ik heb hiervoor gedroogde lavendel en lavendel geurolie door de wax gedaan waardoor het vreselijk lekker ruikt! 
 Zou jij een kaars voor een goed doel willen kopen? Voor minimaal 5,- mag je er een meenemen! Je kunt mij een berichtje sturen op Facebook of een mailtje naar dille.wienese@hotmail.com.  

Liefs, 
Dille


1 opmerking: