maandag 19 oktober 2015

Armbandjes

Hey allemaal! 

Ze zijn er eindelijk! De armbandjes en sleutelhangers zijn allemaal klaar, en ik ben super blij met het eindresultaat! 

 Het leek mij heel leuk om armbandjes te maken voor de Filipijnen en toevallig vertelde Dominque en Tess mij dat Linda een atelier heeft en heel goed armbandjes kan maken. Linda was heel enthousiast toen ik mijn verhaal aan haar vertelde en het leek haar erg leuk om mij te helpen! Samen hebben Linda en ik verschillende ontwerpen gemaakt en naar leuke bedeltjes gezocht. We hebben ervoor gekozen om eerst 4 soorten armbandjes te maken en 2 soorten sleutelhangers. Zondag gingen Randy, Dominique, Tess en ik naar Amersfoort om deze armbandjes en sleutelhangers helemaal zelf te maken! We hebben een hele middag bij Linda aan tafel gezeten, en zijn heerlijk bezig geweest met het maken van de armbandjes en sleutelhangers. 
Het was een super leuke middag en ik zou het graag nog een dagje willen doen! Ik vind het super lief dat Linda, Randy, Dominique en Tess mij vol enthousiasme hebben geholpen, en dat we er een hele leuke en gezellige middag van hebben gemaakt, met een super gaaf eindresultaat! 

Zou jij het leuk vinden om een zelfgemaakt armbandje te kopen voor de Filipijnen voor 7,-? Stuur mij dan een berichtje en laat me weten welk armbandje of sleutelhanger jou het leukst lijkt! 
0610497353

Liefs, 
Dille

Lijkt het jou leuk om een workshop te volgen bij Linda en je eigen te maken? Neem dan een kijkje op http://www.bijouxweb.nl

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk geworden Dille. Ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk geworden Dille. Ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen