zaterdag 12 december 2015

Nieuwjaarsduik Sponsoring

Lieve familie en vrienden, 

Mijn reis naar de Filipijnen komt steeds dichterbij en ik heb niet stil gezeten! Het is mij gelukt om mijn vlucht en verblijf te bekostigen! 

Nu de uitdaging om het sponsorgeld voor de vier projecten die we gaan bezoeken ook te financieren voor mijn vertrek!

Aangezien ik niet van ijskoud water hou, wil ik op 1 januari voor dit Filipijnen toch het water trotseren. Dit doe ik door zo lang mogelijk in de zee te blijven tijdens de nieuwjaarsduik in Scheveningen. Hoe lang ik in het water zal blijven hangt af van de totale bijdrage!

Bij het bedrag van 100,-  zal ik 1 minuut in het water blijven!
Voor 200,- twee minuten!!
Voor 300,- drie minuten!!!
En als het lukt om meer dan 400,- te verzamelen, kom ik er waarschijnlijk niet meer uit!!!!

Ik zou het geweldig vinden als jij mij hiermee wilt sponsoren!! Elk bedrag is welkom!  

Elke week zal ik via mijn blog dillewienese.blogspot.com jullie op de hoogte houden van het behaalde resultaat! 

Wil jij deze actie sponsoren? Je kunt je bijdrage storten op: 

D E Wienese 
NL41 INGB 0001 1290 41

Alvast heel erg bedankt voor je eventuele bijdrage! 

Liefs, 
Dille 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten